zniceny filesystem pomocou dump

Milan Pikula - WWW www na banan.napri.sk
Středa Leden 5 13:17:23 CET 2000

On Wed, 5 Jan 2000, Milan Pikula - WWW wrote:

W>* nabootovat z diskety
W>* fdiskom rozdelit disk, ale treba si presne pamatat, ako bol rozdeleny
W>pred tym. to este ziadne data neposkodi.
W>* pokusit sa primountovat. ak nejde, pouzit na danu partition fsck s inym
W>cislom superbloku, napriklad -b 8193 alebo -b 16385 a podobne.

ESTE VACSIA BLBOST!

kym si nerebootol, mozes sa pozriet do /proc/partitions, ako ten disk bol
rozdeleny pred vybuchom.. az potom by som rebootol..

	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk