prijimani posty do /var/spool/mail

Středa Leden 5 23:05:56 CET 2000

Miroslav Zidek wrote:
> V poslední době se mi přestaly ukládat příchozí zprávy do adresáře
> /var/spool/mail/root. Tedy přesněji: používám fetchmail pro stahnutí z
> mailserveru ve spojení se sendmailem. Až dosud to fungovalo bez
> problémů: když jsem fetchmailem stahnul zprávy, po chvíli se objevily v
> INBOXU v Pine automaticky. Nedavno jsem zjistil, že se nahrávají do
> /var/spool/mqueue a až když spustím sendmail-q, tak se přesunou tam, kam
> mají.

fetchmail predava stahnutou postu sendmailu, takze ten ma za vinu, ze to
nepreda maileru local. Zameril bych se na toto misto (protoze procmailu
sendmail predava az maily, ktere rozhodne dorucit mailerem local).
Muzete take zkusit spustit rucne fetchmail -v -v.
Tipoval bych mozna i na problemy s DNS.

> Používám pro třídění Procmail, ale to samé je i když jsem ho vyřadil. Má
> někdo nějakou ideu?

Jinak doporucuji presun do sendmail na linux.cz.

--
                        Milan Kerslager