ncpfs && pqlist - no queue found !

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Čtvrtek Leden 6 12:32:20 CET 2000

Milan Kerslager wrote:

> Mam to same, jen nove jadro a NW 4.x. Pokud nemate zapnutou bidery
> emulaci na kontext, kde jsou tiskove fronty, musite jmeno pri
> prihlasovani k NDS zadat i s kontextem. Take pozor na potrebny SUID bit,
> takze to radeji zkousejte jako root. BTW: co rika cat /proc/net/ipx* ?

ad prihlasovani s kontextem:

 mohl byste, prosim uvest priklad - nejak mi to neni jasne, NetWare jsem
se ve skole uspesne vyhnul (stejne jako male nasobilce ;-). Myslite, ze
bych mel premluvit spravce, aby zapnul emulaci bindery ?? Radeji bych to
vyresil pres ten kontext ....

ad cat ipx* :

Local_Address               Remote_Address              Tx_Queue
Rx_Queue  State  Uid
Network    Node_Address   Primary  Device     Frame_Type
E1000022   0050044AD7C9   Yes      eth0       802.2
E1000023   0050044AD7C9   No       eth0       802.3
Network    Router_Net   Router_Node
0518EE2C   E1000022     080002181B85
0A66AB97   E1000022     00805F6D3CED
E1000023   Directly     Connected
E1000022   Directly
Connected

> pluto:~$ uname -a
> Linux pluto 2.2.13-0.4smp #1 SMP Sun Nov 28 02:18:26 EST 1999 i586
> unknown

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...