Volby v rpm

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Leden 6 11:37:26 CET 2000

"Petr Novotny" <Petr.Novotny na antek.cz> wrote:

> Ze .spec souboru v .src.rpm urcite. Jinak jen tehdy, pokud to
> zkompilovany program na sebe sam vykeca. Anebo pokud tam
> balitel zabalil nejake readme.compile-options.

   Kdyz uz sahate po zdrojacich, sahnete radeji po src.rpm, tam staci ty
volby jenom pridat (kdyz nejdou pridat do prikazovych radku v casti %build
.spec souboru, tak si po

    rpm - i balik.src.rpm
    rpm -bp /usr/src/redhat/SPECS/balik.spec

vyrobte ze souboru v /usr/src/redhat/BUILD/balik*/ patch treba na Makefile,
pridejte ho do .spec souboru (radky Patch<cislo>: a %patch<cislo>) a pak
uz jen

    rpm -bb /usr/src/redhat/SPECS/balik.spec
    rpm -Uhv --oldpackage /usr/src/redhat/RPMS/*/balik-verze-zabaleni.*.rpm

1) Budete mit stale prehled, co vlastne na pocitaci mate.
2) Muzete poslat bug report na http://bugzilla.redhat.com/bugzilla/
   a treba ty volby o dve verze pozdeji budou primo v RH ;-)

                                                   S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229