Redhat - install - partitions

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Leden 6 12:54:11 CET 2000

> Martin Frys pise:
> RH 6.1mi iniciativne rozdelil jednu linux partition na dve (/boot a /)
> coz ocenuji
>  pro boot vsak vyhradil 16 MB, coz mi prijde zbytecne moc, da se nekde
> pred instalaci toto ovlivnit (ze treba nechci rozdeleni)?
> (kdyz sam urcim mounting points ?)

Ovlivnit se to da - volit instalaci jako "custom". Pak si velikosti, pocet a
mount points urcujete zcela sam. Na tento problem je ostatne upozorneno v
instalacni prirucce. Stacilo tedy si ji dukladneji precist pred vlastni
instalaci. Nicmene pri prvni instalaci RH6.1 jsem dopadl stejne jako vy. Po
druhe jsem tu iniciativu volbou custom prevzal ja ;-)

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz