Y2K na 486 & Award BIOS

Adam Rogalewicz xrogalew na fi.muni.cz
Čtvrtek Leden 6 14:42:03 CET 2000

On 6 Jan 2000, Miroslav BENES wrote:

> Nebylo. Jak by se vyresilo zpetne ukladani casu ?  Musel by stejne
> jeste upravit program, ktery nastavuje RTC apod. A s dalsi verzi by
> se musel upravit znovu ...

> Jednodussi mi to nepripada - a navic to neni univerzalni.

podival bych se na man hwclock.

Pri instalaci RH se treba nabizi, ze hw-hodiny pobezi v "Anglickem"
case a budou se pri startu prepocitavat do nasi timezony.
( vase timezone nebude -1 hodina, ale +10 let :-)

( navic volani hwclock je myslim jiz standartni soucasti startovacich
  skriptu. )

> A hlavne v kernelu by to blo daleko vic transparetni pro vsechny
> aplikace, ktere by se tim uz nemusely zabyvat.

Proc, vsechny aplikace si berou systemovy cas ( s vyjimkou hwclock ) a ne
ten ktery je v biosu.

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Počítač a klimatizace jsou podobná zařízení ...
... když se otevřou okna tak oboje přestane fungovat.