Creative Graphics Blaster RIVA TNT 16MB na RH6.1

michal majkl na applet.cz
Čtvrtek Leden 6 14:11:09 CET 2000

Zdravim vsechny
Mam nasledujici problem.
Moje konfigurace :
PIII-450
128MB RAM
Sound: Neco od Yamaha ale sndconfig mi pise ze nepodporuje..:-((( Mam totiz
MAMADESKU Intel 440BX-2 se zabudovanou zminenou zvukovkou..
AGP-Creative Graphics Blaster RIVA TNT 16MB

Mam instalaci z ISO image RH6.1.
Vsechno je OK krome detekce graficke karty.Pri instalaci mi to vesele pise
RIVA TNT 128 4MB RAM ..:-)))).
Nemate nekdo konfigurak na zminenou kartu abych to tam vepsal a vnutil muj
typ ?.
On totiz xf86config mi ji rovnou detekuje jako jinou...:-(((.
Popripade jak no nastavit najek jinak ????.
Monitor me detekoval dobre Compaq-P75.Jinak prubeh instalace je velmi pekne
graficky udelan...uz mi to pripomina Tru64Unix..:-))))

Michal B.
Tru64Unix Admin
mb na post.cz