TCP/IP v LAN

Marek Prokop mprokop na prokopsw.cz
Čtvrtek Leden 6 15:42:45 CET 2000

Preji vsem dobry den a prosim o pomoc s nasledujicim problemem:

Pokousim se rozbehnout pocitac s Linuxem (RH 6.1) v LAN, ve ktere jsou
jinak same Windows (95, 98 a NT Server). Vim, ze potrebuji Sambu, ale
zatim jsem se nedostal pres konfiguraci TCP/IP. Mezi temi windowsimi
stroji mi TCP/IP chodi bez problemu, ale na Linuxu se to nejak nedari.

Pomoci linuxconf, resp. netconf jsem definoval Host name a pro Adaptor 1
(ethernet) Config mode (= Manual), Primary name + domain (= Host name), IP
address, Netmask, Net device a Kernel module. Karta bude asi ok, protoze
pri bootovani nehlasi zadny problem. Ping vsak stale vytrvale hlasi host
unreachable, at uz pinguju z tohoto linuxoveho stroje na Windows, nebo
opacne.

Jsem linuxovy zacatecnik a asi jsem neco nekde prehledl, ale at hledam,
kde hledam, nemuzu najit co.

Dekuji za kazdou radu

Marek