Redhat - install - partitions

Martin Frys martin na newton.cz
Čtvrtek Leden 6 16:04:48 CET 2000

On 6 Jan 2000 13:53:57 +0100, Petr.Novotny na antek.cz (Petr Novotny)
wrote:

>Vzhledem k cene 20GB za nejakych 8000 bez DPH stoji
>usporenych 14MB kolik? :-)

rovnych 5,46875 Kc a o ty prijdu v 1. minute reinstalace :)

>Jde to - proste to nedelate automaticky, ale v ruce.

>Prijde mi to jako blbost - root na sw raidu je dost zbesilost, a
>budou s tim problemy pri udrzbe.

nemyslel jsem root
mam takovou myslenku rozdelit disk na 9 2GB partition a ty pak
libovolne mixovat s ruznymi OS mount pointy atd.
treba
1. /boot
2. /
3. /usr
4. 5. 6. /home
7. /var

po case zjistim, ze home nepotrebuju tolik, ale pretekaj mi logy a
hlavne squid
sup uberu jednu a posilim /var
Martin Frys <martin na NOSPAMnewton.cz> remove NOSPAM
http://www.newton.cz/~martin/