Zmena mysi z PS/2 ma serial

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Čtvrtek Leden 6 17:20:21 CET 2000

udiky moc, problem vyresen.

staci presmerovat /dev/mouse na /dev/ttyS0 (diky petre).
pro Xka je nutno zmenit protokol, kde jsem chvili laboroval, protoze mi
mis nechodila i kdyz jsem pouzil "microsoft", protoze je potreba (u
nekterych mysi) vypnout emulaci tri tlacitek na mysi.

dik

Jiri Mares (Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic