Nejasnosti okolo CTYPE v cs_CZ

Ales Horak hales na littleprince.ascs.muni.cz
Čtvrtek Leden 6 17:55:00 CET 2000

Michael Mraka <michael na informatics.muni.cz> pise:
>Takze znak <NS> (netisk. mezera) je mezera, ktere by IMHO meli byt
>tisknutelne. Ale nejsou; manova stranka k locale rika, ze do 'print'
>patri implicitne upper,  lower,  alpha, digit, xdigit, punct a znak
><space>, coz je asi ta zasadni chyba, protoze bud
> a) by to mela byt kategorie 'space'
> b) nebo by kategorie 'space' mela do 'print' byt pridana explicitne.
>Ach jo, to je ale blba chyba (nebo vlastnost).
>Zkusim to zkonzultovat s autorem.
no mne to prijde docela spravne. vzdyt pokud se ty ostatni znaky tisknou,
tak to vetsinou spis znamena, ze se provede nejaky tiskovy prikaz
(zarovnani na tabelacni pozici, nastaveni noveho radku) nebo se "emuluji"
pomoci obycejne mezery.

pod print znaky si predstavuju spis takove "obycejne" znaky, ktere proste
jen zaberou jednu pozici, neco na ni zobrazi (pripadne nezobrazi - mezera)
a hotovo.

>Co se tyka soft hyphen (<-->), je to podle mne zcela spravne (myslim, to ze
>je 'alpha').
a neni to i u tech ostatnich podobne? v tabulce znaku pod nimi muze
byt ulozen nejaky jiny znak, ne?

--
Ales Horak
Fakulta informatiky