Tisk ASCII souboru

Petr Simek petr.simek na centrum.cz
Pátek Leden 7 11:23:44 CET 2000

> Od: Michal Weinfurtner <weinfurt na securities.cz>
> Zkuste pouzit parametry v printcapu na nastaveni delky a sirky
> stranky. Pak musite
> tisknout pres lpd samozdrejme !!
> Doporucuji precist man printcap !!! Tam jsou definice
/etc/printcapu
> popsane !!

Bohuzel, tyto parametry do printcapu byly tim prvnim, co jsem
zkousel.
Konkretne jsem pridal:
:pw#80:\
:pl#70:\
a jeste:
:sf:\

Dela to stale to same. Tj.: tiskne to jen 60 radek. O tech okrajich
(zhora 3 radky, zleva 2 znaky) ani nemluve.

> Co ste tyce filtru tak si nejsem jisty jestli je to to preve pro
vas.
> Muzete mi jeste detailne popsat Vas problem ? Ja jsem tu puvodni
> zpravu jiz smazal

Potrebuji tisknout na stitky (stranka A4 = 2*7 stitku). Stitky jsou az
k dolnimu okraji, takze kdyz to tiskne 60 radek tak ten
7. stitek prichazi vnivec, protoze zacina od 60 radku niz.
Ten horni a levy okraj bych ozelel, ty nejsou tak potreba, ale ten
spodni stitek proste musi byt popsany.

S pozdravem,

  Petr Simek (aka Mikes)

[ email: petr.simek na centrum.cz       ]
[ www: lide.pruvodce.cz/mikes        ]
[ mobil: + 42 0604 745372            ]
[ icq: 37354405                      ]

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz