Konfigurace XWindows

Martin Masin masin na fzu.cz
Pátek Leden 7 13:59:20 CET 2000

On Fri, 7 Jan 2000, J. Fikker wrote:

> Zdravim  vsechny pritomne.
>
> V Linuxu jsem zacatecnik a ted jsem se zacal morit s konfiguraci XWindows.
> Snazim se nakonfigurovat zejmena 2 veci:
>
> 1. Radky Modeline v sekci Monitor
> Vlastnim monitor EIZO FlexScan T57S a rad bych ho provozoval v nasledujicich
> rozlisenich (vse alespon na 85 Hz):
> 640x480
> 800x600
> 1024x768
> 1152x864
> 1280x1024
> Tento monitor ma horizontalni frekvenci 30-92 kHz a vertikalni frekvenci
> [...]

	Uz jste zkousel XF86Setup? Tam se da vse vyse uvedene nastavit
klikanim mysi, no skoro jako ve Windows. Je to pomucka k uprave
/etc/X11/CF86Config, kde se to da s pomoci manualu udelat rucne. Xserver
se nastavuje v souboru /etc/X11/Xserver.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin	    Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  Fax    (4202) 31 23 184
Cukrovarnicka 10	    e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague		    WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html
Czech Republic