prijimani posty do /var/spool/mail

Jiri Stepanek jiri.stepanek na seznam.cz
Pátek Leden 7 18:41:28 CET 2000

From: Miroslav Zidek <m.zidek na iol.cz>
> Dobrý den.
>
> V poslední době se mi přestaly ukládat příchozí zprávy do adresáře
> /var/spool/mail/root. Tedy přesněji: používám fetchmail pro stahnutí z
> mailserveru ve spojení se sendmailem. Až dosud to fungovalo bez
> problémů: když jsem fetchmailem stahnul zprávy, po chvíli se objevily v
> INBOXU v Pine automaticky. Nedavno jsem zjistil, že se nahrávají do
> /var/spool/mqueue a až když spustím sendmail-q, tak se přesunou tam, kam
> mají.
> Používám pro třídění Procmail, ale to samé je i když jsem ho vyřadil. Má
> [...]

pomoci parametru -q cas je mozno donutit sendmail aby zpracovaval zpravy
jednou za cas (rucne sendmail -q). takze i kdyz se vam posta nahrava do
/var/spool/mqueue po case se premisti do /var/spool/mail, pokud neni
sendmail v queue only modu.
takze si zkontrolujte skript, odkud se sendmail startuje a zruste
parametr -os a -q nastavte na nejakou kratkou dobu (tedy pokud tam ty
parametry jsou a nemate je tam schvalne).

kdyby to nepomohlo, zkuste pouzit popclient (ja mam 3.0.6 a funguje), ten
maily neposila lokalnimu sendmailu, ale pise je primo do souboru ve
/var/spool/mail (pokud ma prislusna prava).

Jiri Stepanek <jiri.stepanek na seznam.cz, jstep na volny.cz>
student Gymnazia tr. Kpt. Jarose Brno (http://www.jaroska.cz/)
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.