RH6.1cz --- nekolik problemu

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Leden 8 11:31:07 CET 2000

   From: Petr Snajdr <snajdr na firma.seznam.cz>
   Date: Fri, 7 Jan 2000 14:19:54 +0100

Zdravím,

   > nevim jak v Redhatu, ale obcas nekteri tvurci distribuci maji pocit, ze
   > bezpecnosti se da pomoci i pomerne zajimavou metodou, kterou popisi dale
   > a nebo proste dane programy jen zaradi bez nejakeho hlubsiho smyslu do
   > sve distribuce.

ne, tak tohle opravdu není případ distribuce RedHat a popisovaný problém nemá
nic společného s bezpečností, ale spíše s "uživatelskou
příjemností". Samozřejmě je možné tuto vlastnost odstranit. Jinak můj názor je
ten, že normální uživatel (!suser()) nemá co vlastnit zařízení, které šahá
přímo na hardware. Ale RedHat to zřejmě udělal kvůli mtools. Ten software už
by taky někdo mohl přepsat tak, aby používal mount -t msdos, ..., umount :-))
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz