Zniceni Boha :-) [was Re: Utajena modifikace souboru]

Pavel Machek pavel na suse.cz
Sobota Leden 8 00:10:27 CET 2000

Ahoj!

> Myslim, ze to nebude dane poctem administratoru :-)
> Zkuste se podivat kolik aplikaci ve vasem systemu bezi jako root
> a kolik jich to opravdu potrebuje a zejmena proc.

Na mirne zmenseni mnoziny setuid programu se daji jednoduse pouzit
elfove capability, viz
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/elfcap.html.

--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents me at discuss na linmodems.org