unresolved symbol pri natazeni modulu

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Sobota Leden 8 22:20:14 CET 2000

>                          Re: unresolved symbol pri natazeni modulu
>
>   From: Zdenek SUTR Kaminski <xkaminsk na radegast.ascs.muni.cz>
>   Reply to: Zdenek Kaminski
>   Date: Sat, 8 Jan 2000 00:00:32 GMT
>   Newsgroups:
>          cz.comp.linux
>   Followup to: newsgroup
>Zdravim,
>
> zkuste si zazalohovat /lib/modules/2.2.14 , pak  smazte jeho obsah znova
>nainstalujte moduly (v /usr/src/linux: make modules_install)
> To vse za predpokladu, ze jste jeste nekompiloval dalsi jadro, nedaval
>jste make mrproper ci podobne silenosti.

Pak by jeste chtelo dat depmod -a a modul vlozit ne pomoci insmod ale
modprobe (to vyresi zavislosti mezi nekolika moduly). Pokud to stale
nepomaha, tak je asi bug v kernelu (takove se tam vyskytuji pomerne
casto) - do linux/kernel/ksyms.c je treba pridat
EXPORT_SYMBOL(ei_open) a EXPORT_SYMBOL(ethdev_init).