Problemy s jednou konkretni adresou

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Leden 10 09:50:13 CET 2000

On Sun, 9 Jan 2000, Jirka Kosina wrote:

> No, toto prave vim, a to je o, co mne na om mate - prave ze zmena, ktera
> byla provedena POUZE v souboru /etc/hosts, se provjevila na CELE siti, a
> navic browsery se chovaji tak, jako by to tam stale bylo, prestoze zaznam
> uz je davno pryc.
> Kdyz se zeptam primo toho DNS serveru, ktery ostatne pouzivaji i ty
> browsery zevnitr, tak vrati spravnou IP adresu.
> Jsem z toho jelen.

No nejsem si uplne jisty, takze me neberte 100% vazne, ale podle me tohle
funguje takle:

Klient pouziva proxy, tedy ma nastaveno v konfiguraci, ze vsechny
pozadavky odesila presrekneme masinu hprox. V tomto pripade klient vubec
neprovadi DNS lookup adresy na kterou se chce podivat. Cokoliv napisete do
toho radku v browseru, to je predano na proxy k vyreseni a ridi se to tedy
konfiguraci na proxyne. At uz na ni resolving bezi pres /etc/hosts nebo
DNS. Proto se jakakoliv zmena konfigurace na proxy projevi okamzite na
cele siti, bez ohledu na lokalni /etc/hosts soubory a lokalne bezici
DNS. Predpokladam, zeta proxy pouziva externi DNS.

Takze skuste hledat timto smerem. Dejte telnet hprox na portu kde to bezi
a sledujte reakce na GET.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.