Zvukova karta Crystal

Jan Moravec javim na suse.cz
Pondělí Leden 10 09:59:15 CET 2000

Ahoj Ozzy :))) i vy vsichni ostatni ...

> Dobry den. Jsem stastnym majitelem motherboardu Zida Tomato TX98 3D na
> kterem se skvi zvkova karta crystal.
> Provozuje tuto kartu nekdo pod linuxem ? Pod windows jsem ji (po chvilce
> vstekani a stazeni poslednich ovladacu) rozbehnul. Pod linuxem jsem
> ovladac nasel v jadre, takze jsem ho prelozeil s irq dma a adresama tak
> jako chodila v tech windowsech a jsem ve stavu ze audio cd funguje,
> prehravani Wavu take funguje ale pustim-li mp3ky (freeamp, xmms), comp se
> prebootuje :(

Osobne tuto kartu (da-li se tak nazvat) pouzivam uspesne pod linuxem jiz rok.
Behalo to jak v RH 5.1, 5.2, 6.0 (uz si nepamatuji, jak jsem to nastavil, ale
vim, ze tam nebyla sitovka) a ted bezi se SuSE 6.2 (2.2.10) pomoci OSS.
Seznal jsem u ni jediny problem ... hadala se mi se sitovou kartou o irq (da se
ale presvedcit, ze 7 je stejne dobra jako 5 :))). V soucasne dobe chodi a ...
jedine co tomu jeste chyby jsou pekne mp3 a repro :)))

                        Javim

--
Jan Moravec
Instalacni podpora