OT: text editor pro Wokna co zachovava UNIX-entery

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 10 09:57:17 CET 2000

| Odesílatel: Petr Tesařík <tesarik na lupa.cz>

| Vim for DOS?  Totiz, vlastne nevim jestli se da prelozit do 100k... :(
| A i tak, naucit se pouzivat vi znamena prijmout nove nabozenstvi. :)

Laplink editor (le.exe + hromada dalsich souboru), pribalovany kdysi k
laplinku. Tam lze zvolit, co se ma jako entery pouzivat.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC