Dotaz na dual (trial) boot

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Leden 10 14:04:02 CET 2000

On 10/01/2000, Vlastislav Dohnal wrote:

> Ja pouzivam GAG. (http://www.arrakis.es/~scostas)
> Ten funguje uplne perfektne i na velkych discich (mam 10GB). Je graficky a
> velice intuitivni (tj. zvladne nabootovat pocitac i uplny zacatecni).

GAG je pouze primarni zavadec, ktery spousti sekundarni zavadece, tedy v
pripade Linuxu obvykle lilo. A jelikoz problem s velkymi disky (resp. s mnoha
cylindry) nastava az v okamziku, kdy si lilo saha pro jadro na urovni sektoru,
nemuze to IMHO GAG resit. Takze lze predpokladat, ze u Vas to funguje protoze:

a) mate geometrii disku s mene nez 1024 cylindry (ani nevim, jestli je to u
10GB disku mozne)

b) zatim se Vam dari mit jadro na disku pod 1024 cylindrem

Uz jsem to sem jednou psal a nikdo mi to nevyvratil, takze to nadale
povazuji za pravdu :)

S pozdravem