Exotika jako S3 Trio3D??? ovladac???

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Leden 10 16:33:58 CET 2000

Pavel Janik ml. <Pavel.Janik na inet.cz> wrote:

 : takhle jednoduché to zase není :-) Na jednom počítači jeden můj kolega nemohl
 : na Debian GNU/Linuxu (bohužel nevím, jaká to byla verze, třeba to prozradí
 : sám) zprovoznit S3 Trio 3D s XFree 3.3.5. Přitom na tomtéž počítači s
 : distribucí Red Hat Linux 6.1 vše fungovalo bez problémů. Zkopíroval tedy X

Nieco podobne stalo mne. 3.3.4 fungovalo bez (vacsich) problemov, potom som upgradol
na 3.3.5 a karta jednoducho nesla.
Ja som to vyriesil downgrade na 3.3.4 (stacil XF86_SVGA).
distribucia bola debian potato, pred par mesiacmi.

V com sa prejavovalo to ze nefungoval Xserver? Mne to vyplo monitor, ako keby
boli zle frekvencie...

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |