RedHat 6.1 na 386, silenost?

Vladislav Kasik kasik na p4.dkm.cz
Pondělí Leden 10 18:55:53 CET 2000

Zdravim vsechny!

Potreboval bych poradit s instalaci Linuxu. Ze supliku jsem si vyhrabal
stary 386DX/40 motherboard, pameti, disk, zdroj, monitor a dalsi
zelezo.  Postavil jsem si pocitac ciste jenom na hrani s Linuxem,
jenomze ono to pri instalaci jaksi zatuhne. Je to 386DX/40, 8M pameti,
210 disk, 3Com sitovka. Pak tady mam pocitac s NT, na jehoz disku mam
nakopirovanou instalaci RedHata 6.1. Adresar s RedHatem mam namapovany
na FTP, prez ktere se to na tu 386 pokousim instalovat. Instalace
probiha bez nejmensich problemu do te doby, nez instalacni progam
natahuje sekundarni RAMDisk. V ten okamzik to zatuhne. Kdyz se podivam
do logu v NT, tak se stahne zhruba 500k, takze sit zrejme funguje v
pohode. Netusite nahodou nekdo, v cem by mohl byt problem? Je to problem
ciste v distribuci, nebo spis nejaka hardwarova chyba? A jestli je to
problem v distribuci co jineho byste mi doporucili? Diky moc za
jakoukoliv radu.

Vlada
--
Fascinating is a word I use for unexpected. In this case
I would say interesting.