PDF plugin do netscape

Pondělí Leden 10 19:11:43 CET 2000

On Mon, 10 Jan 2000, Michal Krause wrote:

> Tohle jsem resil zrovna nedavno. Nastal tam zajimavy problem, ze
> knihovnu libc.so.5 loader ignoroval, ackoliv byla v adresari, ktery je
> uveden v /etc/ld.so.conf (a samozrejme byl po jeho pridani spusten
> ldconfig). Nakonec jsem to vyresi tak, ze jsem udelal symlink
> /lib/libc.so.5 -> /usr/i486-linux-libc5/lib/libc.so.5

Jestli nebude problem ten, ze netskejp je slinkovany s libc6
a tudiz ma i ld-linux.so.2 (ktere pochopitelne do /usr/i486-linux-libc5
rypak strkat nebude) a snazite se do nej cpat sdileny objekt linkovany
s libc5. Podle mne je maly zazrak, ze to vubec fungovalo (je pravda, ze
posledni verze dynamic linkeru jsou tak advanced, ze se to mozna
slinkovalo dobre).