RedHat 6.1 na 386, silenost?

Vladislav Kasik kasik na p4.dkm.cz
Pondělí Leden 10 22:35:59 CET 2000

Leos Bitto wrote:

> Ing. Michal Matyska (Michal.Matyska na benzina.cz) wrote:
> : Vim, ze RedHat 6.0 takhle vytuhnul pri instalaci, pokud nemel 8MB pameti, i
> : kdyz potom slapal se 4MB. Mozna to je podobny problem, jenom se ta hranice
>  zvysila, bohuzel nemohu vyzkouset, takovou "vykopavky" tu nemam.
>
> Je to porad tak. Pro instalaci 8 MB nestaci, pro (velice nenarocny) provoz
> potom uz ano. Pozor: neni mozno instalovat jakekoliv updaty, protoze ty uz
> jsou prekladany pomoci egcs 1.1.2 s parametry "-O2 -m486" diky cemuz na
> 386 uz vubec nefunguji.

Diky moc za radu. Takze 386 pujde asi zpatky na dno supliku a ja se
pokusim sehnat alespon 486 se 16M pameti.

A nevite nahodou nekdo, ktera distribuce, pripadne jeji release by
teoreticky mela fungovat? Ja jsem se v nejakem manualovem souboru
docetl, ze Linux je velmi nenarocny system (coz zjevne neplati o
RedHatu) a ze nejakej manik to mel prave na 386 s 8M a byl quite
happy...

Vlada
--
Fascinating is a word I use for unexpected. In this case
I would say interesting.