HP610C

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Úterý Leden 11 08:24:07 CET 2000

Dobrý den,

> V dokumentaci ale taky pisou, ze to umi PCL3, a ze ve starych aplikacich
> se ma pouzit nejaky ovladac pro kompatibilni typ (HP550 tusim). Nejak tak
> jsem to naklikal v Redhatim printtolu a funguje (postscript).

mám zkušenosti s HP690 a předpokládám, že je to v principu totéž. Tiskárna
by se měla umět domluvit s drivery pro HP550, které jsou standardně v
Ghostscriptu.

Jediný problém je ekonomický tisk -- standardní nastavení inkoustu mi moc
nevyhovovalo, takže jsem byl nucen přeložit si Ghostscript s rozšiřujícím
patchem umožňujícím tohle ovládat; překlad pro mě ale byl dost
komplikovaný (nebo jsem mimořádně neschopnej:). V příštích verzích GS by
už tohle všechno mělo standardně být.

                                                   Zdravím
                                                 Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 230  ( @// \