DOSemu & spol ..

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na inet.cz
Úterý Leden 11 10:08:15 CET 2000

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:
> ako sa vysporiada linux klient s T602 a jeho zvrhlostami ( mapovanie fontov
> do grafiky, klavesnica )

  No, svojho casu (dva roky spat) mi pod RH4.2 behala T602 uplne bez
problemov pod dosemu ako na konzole, tak aj v okne v Xoch... FOXku som
tam vtedy skusal tiez, spustit urcite isla, ale ci sa s nou dalo
pracovat neviem - nikdy som s foxkou nebol velky kamarat, takze som
pod nou nerobil aplikacie ani pod cistym DOSom, nieto pod dosemu.

>                                                    K O Z O

J.Ch.
Ing. Jozef Chocholacek              mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz
INET a.s., BRNO                     http://www.utcru.sk/~chochol/
++420 5 41242414 (kl.31)            ICQ UIN: 4073954