DOSemu & spol ..

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na inet.cz
Úterý Leden 11 11:18:46 CET 2000

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:
> :> > ako sa vysporiada linux klient s T602 a jeho zvrhlostami ( mapovanie fontov
> :> > do grafiky, klavesnica )
> :>   No, svojho casu (dva roky spat) mi pod RH4.2 behala T602 uplne bez
> :> problemov pod dosemu ako na konzole, tak aj v okne v Xoch...
>
> mapovanie klavesnice do T602 robil linux, co sama 602ka ?
> a mapovanie fontov ?

   Jaaaj, tak to uz si nepamatam, to uz je strasne davno :) Ale ked si
tak spominam, jeden problem predsa bol - v okne v Xoch to vytrvalo
odmietalo napisat ô (o so strieskou, takzvane uo :). Pod konzolou v
pohode - aspon pokial sa pamatam - bolo to uz fakt davno, aspon z
pohladu pocitacov :)

   Ale fonty boli v pohode, az na to, ze v Xoch to okno pri spusteni
t602 najprv zurivo blikalo (asi 5 sekund).

>                                                    K O Z O

J.Ch.
Ing. Jozef Chocholacek              mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz
INET a.s., BRNO                     http://www.utcru.sk/~chochol/
++420 5 41242414 (kl.31)            ICQ UIN: 4073954