lpd - ponekud tuhne pri drobnych chybach

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Leden 11 11:45:33 CET 2000

On Tue, 11 Jan 2000, Daniel Prynych wrote:

> Ano
> Nastaveni mam takhle:
>    printing = bsd
>    printcap name = /etc/printcap
>    load printers = yes

Hmm, ja taky. Ale ten problem neni v sambe ale v lpd/lpq/lprm .
Kdyz dam lpq -Php5m (kteryzto je odpojeny a tedy nedostupny) tak to
trva 13minut (!) nez se lpq ukonci s tim ze 'connection is down'.

Jake mate prosim Vas nastaveni lpd ? - je evidentni ze ta chyba
je v lpq - pokud lpd zastavim a provadim lpq na tiskarny, tak
tak pro tu co funguje odpovi ihned a pro tu co nechodi ceka a ceka.