ZIP drive

Martin Frys martin na newton.cz
Úterý Leden 11 12:03:40 CET 2000

snazim se zprovoznit ZIP drive ( kernel 2.2.14)
jednou mi to uz bezelo, ale ted nejsem schopen tu konstelaci zopakovat
kombinaci modul nemodul jsem udel podle howto
mam pocit, ze kdyz mi to fungovalo, tak jsem mel kernel nemodularni,
ale ted to nefunguje a to uz jsem vyzkousel asi vsechny kombinace
kabelaz je podle me OK, protoze pod windows to chodi
kdyz dam insmod (modprobe) ppa, tak mi to napise ...resource busy
nekdo rikal, ze pomuze killnout lpr, jenze to mi nebezi

neni nutne spustit nejaky modul pred tim?
nevim, zda se da spolehnout na deps nebo zda nema byt neco v
conf.modules
Martin Frys <martin na NOSPAMnewton.cz> remove NOSPAM
http://www.newton.cz/~martin/