DOSemu & spol ..

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Leden 11 11:46:53 CET 2000

Jan ' Kozo ' Vajda <jvajda na somi.sk> wrote:
 : mam zaujimavy problem ..

 : skor ako spravim delostrelecku pripravu a nataham vsetku mozno dokumentaciu
 : a stravim par dni konfiguraciou a manualmi, tak sa idem spytat na nazor a
 : skusenosti zucastnenych ...

 : --
 : je dana: siet pracovnych stanic a server
 : aplikacie: FOXka, T602

 : je schopne toto vsetko bezat na linuxe ( aj klienti aj server ? )
 : su nejake specialne naroky na server ?

server ma byt co? fileserver?
zalezi od mnozstva clientov.
tu mame fileserver, na ktorom bezi mars a obsluhuje ~50 stanic (sice dost
slaba prevadzka, naraz byva nahlasenych 6-10 ludi). Je to nejake pentium
snad 100MHz, 32 MB RAM, RedHat 5.2 (velmi zle nainstalovany - bezi plno
zbytocnych demonov, napr. nepouzivany innd, apache atd... - ale to je o inom)
a server stiha bez problemov

 : ako sa vysporiada linux klient s T602 a jeho zvrhlostami ( mapovanie fontov
 : do grafiky, klavesnica )

kedysi velmi davno som pod prehistorickou verziou dosemu skusal pustit 602,
dosemu stuhol. Skusil som foxpro, dosemu bezal a foxpro tuhla nahodne po
niekolkych minutach.

potom som to nechal tak, az asi pred rokom som zistil ze nejaki ludia okolo
bezne pustaju t602 pod dosemu (ktore bolo medzitym upgradnute) a podla ich
vyjadrenia bez akychkolvek problemov. Mapovanie fontov a klavesnice je
vsetko v rezii t602 takze s tym nie su ziadne problemy.
(foxpro som neskusal)

Podotykam ze vsetko (602, foxpro, data) boli mapovane cez ncpfs z
novellovskeho servera

 : je varianta bezat DOSemu + T602 v consolovom okne  ?
 : je varianta bezat DOSemu + FOX v consolovom okne ?

ano

 : ak by boli stanice na DOSe ( su tam aj 486 stroje ) akym sposobom riesit
 : konektivitu ?  je nejaky free client na mapovane disky ( ci uz cez MARS NWE
 : alebo SAMBU ) ?

ano.
pre mars neviem ci je free, ale nwclient funguje oproti novellu,
pre sambu tiez existuje dosovsky client, a tiez sa da pouzit pcnfs (poznam
jeden labak kde to tak maju, mozem sa spytat na podrobnosti & skusenosti)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |