Announce: Linuxové noviny 01/2000

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Leden 11 13:05:21 CET 2000

Ondrej Koala Vacha pise:

> ln.sty je pro plain

To zni dobre... :)

> tex zdroj neni problem, ale je treba pripocist fonty a hlavne obrazky.

fonty by snad stacilo stahnout jen jednou.

> Secteni techto hodnot da velikost pdf.

To by vcelku nevadilo, hlavni prinos bych videl v moznosti vytisknout si
LN prave bez obrazku, ktere maji vetsinou spise dekoracni nez vypovidajici
charakter a bez kvalitni tiskarny ztraceji i ten.

Mohl byste ln.sty nekde vystavit?

Predem dekuji
--
                                   David Kužela