proftpd - nejde prihlasovani (dlouhe)

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 11 14:59:49 CET 2000

On 10/01/2000, Milan Plsek wrote:

> 1. Rada programu zavislych na DNS ( sendmail atd. ) nema zadne
> problemy

To neni tak docela prukazne, protoze sendmail nedela autentifikaci,
ktera muze zpusobit za jistych okolnosti dalsi lookupy.

> 5. proftpd v debug-modu (level 5) :
>
> connected - local  : 127.0.0.1:21    /* tohle projde v pohode */
> connected - remote : 127.0.0.1:3513  /* to taky */
>
> /* A TADY TO ZACINA: */
>
> received: USER milan      /*to trva cca 20s */
> received: PASS (hidden)   /*to trva cca 50s */

Tak to je vazne divne.

> Docela by me zajimalo co se vsechno dela pri tom "userr" a "pass". Divam
> se na to pres strace, ale moc se v tom zatim neorientuju.
> Jestli jeste nekoho neco napadne, dejte mi prosim vedet.

No me napada, ze byste mohl ten strace nekde zverejnit, treba bychom na
neco prisli (pozor na to, abyste v nem nenechal nejaka hesla). Kdyz to
nepomuze, muselo by se asi pristoupit k dalsim metodam, jako je
napriklad pripojeni k procesu debuggerem.

S pozdravem