HP610C

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Leden 11 15:46:34 CET 2000

On Tue, 11 Jan 2000, you wrote:

> :-))
>
> Mame tu nasledujici:
>
> DeskJet 890C --- tiskne (cdeskjet etc)
> DeskJet 710C --- GDI :-(

Priznam se, ze nevim cemu vsemu se dnes uz rika GDI, ale
mam pocit, ze 710C GDI neni i kdz od toho asi nema daleko :)

Jako komunikacni protokol je uveden PPA. vice
viz. http://www.hp.com:80/cposupport/printers/support_doc/bpd02937.html

HP nicmene tvrdi, ze ma (710C) ma byt pouzitelne i pod Windows NT, MS DOS
apod. Hackem tedy bude ... PPA :-)) resp. driver.

K PPA na Linuxlze najit vice  na http://www.httptech.com/ppa/index.html
Je tam utilita pbm2ppa, ktera by mela mela
byt vlozena mezi ghostscript a tiskarnu a produkovat
"PPA stream". Nevim do jake miry je to pouzitelne.
Mam pocit, ze zatim nelze tisknout barevne a vubec
nastavit spoustu tech vecicek co umi driver pro Windows.

Ta tiskarna jinak nevypada spatne. Mam ji doma,
z Linuxu nejak nemam potrebu tisknout, ale az zbyde
cast tak to urcite vyzkousim i kdz nektere veci
jako tisk na fotopapir, nazehlovacky apod. veci
co jsou v manualu jsem nezkousel jeste ani
pod Windows :), ale v to bych na Linux
minimalne u tohoto typu moc nedoufal :-(((
Ach jo.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr