jak v Debianu Was: RedHat 6.1 na 386, silenost?

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Leden 11 17:53:40 CET 2000

On Tue, Jan 11, 2000 at 02:11:32PM +0100, Petr Cech wrote:

> Celkem jednoduse. Jedine, kde Debian 2.1 nefunguje uplne dobre s 2.2.x, je
> ifconfig a dhcp - na WWW jsou odkazy na novejsi verse techto baliku
> pro glibc-2.0. Jinak Debian je na glibc uz rok a pul a za tak
> mesic a pul bude i na glibc-2.1.

  ano, ja jsem mel takhle slink s 2.2.x i 2.3.x bez problemu. Nutnych
  upgradu je mene nez u Redhatu. To, ze je na glibc 2.0 mi nijak nevadilo...

    zdravi

      Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."