OFFTOPIC: Re: KOMERCIA: Ponuka prace.

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Úterý Leden 11 19:11:01 CET 2000

On Tue, 11 Jan 2000, Marek Blasko wrote:

> nato som presne narazal!

Najpr by som rad upozornil na to, ze reakcie na tento prispevok naozaj do
konferencie nepatria a "prosim" aby ste ich adresovali priamo mne.

Na vysvetlenie preco tam nie zmienka o linuxe: Odkedy som v tejto vsimol som
si, ze zameranie konferencie sa dost zmenilo. Spociatku sme tu boli len
viacmenej fanatici, ktori vo svojom volnom case puzivali a testovali linux.
Priemerna odborna uroven konferencie bola vyssia a temy zaujimavejsie. (Viac
programovania, viac implemetacnych detailov kernelu a unixu...) Ludia, ktori
unixom ziju.

Dnes je v tejto konferencii ovela viac uzivatelov "neodbornikov", ktori sa
vsak pracou s linuxom zivia (naplno alebo popri inych aktivitach). Danou za
to je obrovsky trafic pomerne jednoduchych a stale sa opakujicich
problemov. Hlavne je tu vsak vysoka koncetracia spravcov sietovych
operacnych systemov, ktori nie su orientovany iba na linux. A to je dovod
preco bola tato ponuka smerovana aj sem.

Ak som niekoho touto ponukov urazil, mrzi ma to, ale snazil som sa oznacit
prispevok ako komercny. Ak vsak niekomu pomozem najst pracu budem rad, aj
ked pracu s NT alebo Novellom povazuje za vyrazne zlozitejsiu ako pracu s
unixom.

					jano

--
When play dies it becomes the Game.
When sex dies it becomes Climax.

All games contain the idea of death.
			Jim Morrison's Poetry - The Lords - Notes of Vision