diald

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Leden 11 19:19:42 CET 2000

On Tue, 11 Jan 2000 14:00:11 +0100, JaFi wrote:

: Mam jeden problem s diald. Na jednom pocitaci mi chodi v poradku. Ale kdyz
: prenesu konfiguracni soubory na jiny Linux (RH 6.1), pak to nechodi. Pri
: sledovani logu jsem zjistil, ze to pise nasledujici hlasku:

:         modprobe: can't locate module char-major-108
:         pppd[1434]:  The remote system is required to authencitate itself
: but I couldn't find any suitable secret (password) for it         to use to
: do so.

: Pritom jmeno i heslo je ulozenu v connect skriptu. Muze to byt tim
: chybejicim modulem? Pokud ano, kde bych ho mohl najit?

diald je v tom nevinne, ale zrejme ste updatovali ppp.
Od verzie 2.3.8 (?) sa nieco zmenilo. Vyriesi to
  noauth
v /etc/ppp/options a pre zabranenie tej hlasky z modprobe
eventualne
  alias char-major-108 ppp
v /etc/conf.modules (ja to tam ale nemam, pise sice do
logu, ale inak vsetko chodi).

Zdravi
--
				Stano