standard NE2000??? ovladac???

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Středa Leden 12 11:20:14 CET 2000

On 11 Jan 2000, Jiri Stepanek wrote:

> From: Jan Bařtipán <jbart na iol.cz>
> kartu
> tam

V Ethernet-HOWTO taky pisou, ze ne kazda NE2000 kompatibilni karta je
NE2000 kompatibilni. Ja jsem se tady ted setkal s podobnym problemem (pri
instalci nesla autodetekce, parametry jsem neznal) tak jsem to
nainstaloval bez sitovky, ve Win jsem zjistil adresu a preruseni a pomoci

modprobe ne "io=0xvase_adrese"

 to fungovalo (ani jsem nemusel zadavat
preruseni). Pak uz jen pridat do conf.modules a jede to.

--
Michal Kaspar

student VSE Praha