PPP

Mike mike na sorry.cz
Středa Leden 12 12:51:18 CET 2000

Preji Vam hezky den,

poprosil bych vas o konzulataci z nasledujicim problemem.

Dostal jsem za ukol nejakym zpusobem spojit dve mista v nasi firme. Uz pred
casem se poridila pevna linka 33.6 a modemy US Robotics Courier. Cele
propojeni se tehdy vyresilo pomoci programu PC Anywhere. V soucasne dobe se
naroky na tuto linku zvetsuji. Proto jsem se rozhodl propojit vse prez
seriovy port protokolem ppp. Kdyz se divam do dokumentace tak vse vypada
velice jednoduse. Narazil jsem na mnoho problemu. Nemuzu se proste dostat
dal.

Rad bych se proto zeptal:

1. Je to vubec mozne takto propojit dve site? To zanamena pomoci dvou
pocitacu. OS RedHat 6.0 a modemy na seriovem portu. Modemy jsou
nakonfigurovany na pevnou linku. To znamena, ze se spojuji samy.

2. Nevite zdali je nekde uverejneny nejaky priklad jak toto cele udelat? Ja
vim o jedne strance (http://www.freebsd.cz/handbook/ppp.html) a podle toho
prikladu mi to nefunguje.

Potesi me kazda rada. Musim rict, ze se mi povedlo na Linuxu rozbehnout uz
dost veci co jsem potreboval, ale tohle je muj nejvetsi zakys co se mi zatim
povedl.

Michal Bayer
E-mail: mike na sorry.cz         Tel.: 02-7095168