Pomale umirani site

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Středa Leden 12 11:53:03 CET 2000

On Wed, 12 Jan 2000, Antonin Kral wrote:

> Spis bych se ptal, co to je za linku. ISDN, nebo pronajaty okruh, nebo
> .... Protoze 1601 muze obsluhovat az 2Mbps (DDS with external DSU/CSU).
> No, ale jinak mate pravdu, ze to neni urcite ta nejlepsi volba. BTW:
> rodina 1600 prece umi i NAT, takze by se dal sloucit router a Cisco do
> jednoho  (to Cisco je router :-)).

Tak jsem se asi spatne vyjadril. Linka je pronajaty okruh. Cisco slouzi
jako router (prece jenom je to router, ze) + dela preklad 1:N (a.a.a.a :
192.168.0.x) + jednu dalsi IP adresu preklada na vnitrni adresu toho
Linuxu (a obracene), kterej dela mailserver.
A jak rikam k Ciscu pristup nemam (at zije outsourcing :-)).

--
Michal Kaspar

student VSE Praha