rychle routovani paketu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Leden 12 14:51:36 CET 2000

Borek Lupomesky wrote:
: On Wed, 12 Jan 2000, Jan Kasprzak wrote:
:
: > Martin Dostal wrote:
: > : Nekdy nekde jsem zaslech, ze se daji routovat pakety v LINUXu primo mezi
: > : buffery sitovych karet, ale tedka se tohoto tematu nikde memohu
: > : dopatrat. Vite o tom nekdo neco ?
: > :
: > 	CONFIG_NET_FASTROUTE
:
:    A hlavne, potrebuje to DEC Tulip (a to mam takovy pocit, ze jen ten 10
: Mbitovy).
:
	Mlzis, Borku. Tulip je vsechno, co je postaveno na chipu
digital 21x4x, coz jsou 10ti i 100Mbitove chipy. Mel jsem dojem, ze existovaly
i nejake patche pro 3com (Boomerang a Cyclone) a EEPro, ale to nevim jiste.

	Zajimave je, pokud tohle pouzijete na karte, ktera ma vlastni
PCI sbernici a PCI-PCI bridge (Treba SMC Dual Etherpower). Pak nejenze
prenos nejde pres hlavni pamet pocitace, ale dokonce ani pres korenovou
PCI sbernici.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/