CBQ - "advanced konfigurace" ?

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Středa Leden 12 18:22:25 CET 2000

DD,
snazim se zapasit s CBQ (vlastne se shapingem obecne) a neni mi dost dobre
jasne, jestli je mozne udelat konfiguraci CBQ takovou, aby nejaka stanice
mela urcite pasmo, do ktereho se pocitaji jak data jdouci "ven" tak i jdouci
"dovnitr" (do/z internetu) ... muzete mi nekdo, prosim, poradit jak na to?
(je-li to mozne) a pripadne poslat nejaky ukazkovy script na nastaveni?

(predem d~).

S pozdravem,
                                    Michal Safranek
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, fi.muni.cz student, linuxfan, human being