Radic BusLogic BT542 a RH 6.0

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Leden 12 19:01:52 CET 2000

On Wed, 12 Jan 2000, petr kincl wrote:

> Dobry den.
> Resim nasledujici problem. Mam nainstalovany RH 5.2 na stroji s radicem
> BusLogic BT 542 (jadro 2.0.36),  bezi naprosto bez problemu. Chtel bych z
> nejruznejsich duvodu prejit na novou verzi jadra, tudiz jsem sahl po instalaci
> RH 6.0 jako upgrade. Ale kamen urazu je v tom, ze instalacni proces nedetekuje
> radic ani pri zadani io=0x330 irq=10.

Nevim co myslite pojmem "instalacni proces", ale asi to bude neco RH
specific. Pokud vim jadra 2.2.x i 2.3.x s nim behaji. Navic pokud
chcete pouze nove jadro staci jej stahnout treba z www.linux.cz rozbalit
nekam do /usr/src upravit .config (trabe make (x)menuconfig) prelozit a
rict o nem lilu nebo co pouzivate.

Potesilo by (asi nejen) me, kdybyste napsal v cem je problem. To nove
jadro zatuhne nebo pada nebo...