Radic BusLogic BT542 a RH 6.0

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Leden 12 20:12:33 CET 2000

On Wed, 12 Jan 2000, petr kincl wrote:

> Co konkretne se stane: pri instalaci se detekuji ovladace SCSI radicu. Nic se
> nenajde. Kdyz zvolim zavedeni BusLogic, tak dojde k tomu, ze instalace provede
> insmod buslogic.o, ktery se nezavede, protoze toto zarizeni nelze nalezt.
> Pokud zkusim specifikovat insmod buslogic.o io=0x330 irq=10, tak je vysledek
> stejny.
> Nevim co s tou instalaci delat, jestli pouzit novejsi instalacni img.
> Zkousel jsem i RH6.1CZ od LUGu a vysledek je naprosto tyz.

Aha, reseni je tedy nasnade. Proste tam musite dostat jakykoliv minimalni
(nebo ve vasem pripade maximalni (vazne nejde preskocit kofigurace jadra?))
kernel a po dokonceni instalace si prelozit vlastni. Vzhledem k tomu
ze Red Hati instalace musi na necem bezet znamena to ze radic SCSI nejak
funguje.

> S pozdravem
> Petr Kincl