Pomale umirani site

Středa Leden 12 20:53:40 CET 2000

David Rohleder (davro na ics.muni.cz) wrote:
: bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz (Leos Bitto) writes:
:
: > Bohuslav Coufal (bcoufal na onyx.cz) wrote:
: > : >
: > : > ad 1) traffic-shape udajne zapnut neni
: > : >
: > : > ad 2) Je to Cisco 1601. Mezi nama a providerem je digitalni linka od
: > : > Telecomu (128 kb/s). Router nam spravuje provider a ja k nemu nemam ani
: > : > heslo.
: > :
: > : Tady bych hledal problem. 1601 na 128k linku to nebude to prave orechove.
: >
: > Coze? To je ten router vazne tak slaby? Ja prave uvazuji ze ho povesim
: > na 256k linku. Mam na to teda radsi hned zapomenout?
:
: Ne, rekl bych, ze je to v pohode, pokud se nedela treba ten sifrovany
: tunel.

Uff, to jsem si oddychl. Chci po nem jen staticky routing, nic vic.
Vse ostatni bude delat Linux pripojeny k nemu krizenym UTP kabelem. :)

Leos Bitto