Chovani fvwm2-2.2.2-3 v RH 6.1 cz

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Středa Leden 12 21:56:52 CET 2000

 > V novem RH se mi projevuje nejaka divna vlastnost. Chytim mysi horni listu a
 > nekam pretahuji okno. Pokud to delam pomalu chova se to normalne jako driv,
 > pokud s nim ale zacnu pohybovat rychle, jakoby mi proklouzne pod mysi a
 > okno zustane o 5-20mm pozadu, kdyz zastavim tak je jiz nevrati zpet.
 >
 > Nevite nekdo jak se to ovlada? Predpokladam, ze je to v nastaveni fvwm, ale tam
 > jsem nic, co by mi pripadalo jako mozne to ovlivnit nenasel. Nebo je to driver
 > od X mysi.
 >
 > Uz mi to docela dost vadi. Poradte, co s tim.

 Dobry den preji.
 Mam dojem, ze by to mohlo byt tim, ze kdyz chytnete horni listu a tahnete
okno, Vas system si az po chvilce uvedomi, ze by mel tahnout, takze se zavola
fvwm fce Move. Takze Vas kurzor je uz dal a okno se tahne az za nim. Nejspis
je to bug ve fvwm, ktere by si melo uchovat umisteni mysi pri zmacknuti
tlacitka. Zadne relevantni nastaveni, ktere by pomohlo, v dokumentaci neni,
pokud vim. A to jsem si ji prosel docela dopodrobna. 8-)
 Ja podobne chovani prisuzuji svemu ne nejrychlejsimu stroji - fvwm (asi
spatne napsane) nestiha, ale mi to nevadi natolik, abych to opravil. 8-)
 Zdravi

                                       Jacek Kopecky
--
E-mail: jacek.kopecky(at)upol.cz   (ISO Latin 2 encoding gladly accepted)
WWW:    http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj	ICQ: 49514837