standard NE2000??? ovladac???

Miloš happz na volny.cz
Středa Leden 12 22:17:29 CET 2000

Ahoj vsem.

Rudla wrote:
>Nazdarek. Ja mam taky NE2000 , ale vzdy sem ji nastavoval jako
>NE2000/NE1000. V RH 5.1 sem s ni nemel nikdy problem, ale v RH6.1 (kernel
>2.2.12) mi nechodi, pokud ji nemam zakompilovanu primo v jadre. (mam ji
jako
>modul). Mozna to v RH6 bude neco podobnyho.

To bude tim, ze linux si hleda sitovy zarizeni pri startu jada, a kdyz holt
neni ovladac primo v jadru, tak nenajde kartu. Ovladac mas jako modul, ale
ten jeste neni odkud nahrat, kdyz neni pripojeny root system. Takze bys asi
musel po prihlaseni nahat spravny modul.

Doufam, ze to vsecko sedi, jenom nevim, proc to u 5.1 slo...

Milos Prchlik