OT: SIOCADDRT

Jiri Stepanek jiri.stepanek na seznam.cz
Středa Leden 12 09:31:32 CET 2000

From: Martin `MJ' Mares <mj na ucw.cz>

>    To by pravdepodobne vracelo jinou chybu -- ja bych tipoval na prikaz
> route s nezadanou netmaskou.

Spise bych rekl, ze jste zapomnel insmodnout nejaky modul
nebo se snazite upravit routovaci tabulku (nebo neco podobneho) pred
konfiguraci rozhrani ifconfigem.

Tuhle chybu mi hlasil monkey, kdyz jsem chtel konfigurovat ipx a zapomnel
jsem "insmod ipx".

Jiri Stepanek <jiri.stepanek na seznam.cz, jstep na volny.cz>
student Gymnazia tr. Kpt. Jarose Brno
http://www.jaroska.cz/
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.