SB 1024

Aleš Bílek mars.et na iol.cz
Středa Leden 12 23:44:18 CET 2000

> Chodi jak ALSA tak opensource.creative.com. Jeste jsem nezkousel
nejnovejsi
> ovladace z CVS creativu, ale melo by to chodit.
> Jinak  ALSA ma po nahozeni vsechny kanaly zypnute, takze nic neuslysite a
je
> nutno se zapnout (zvysit hlasitost).
>
> Petr Čech
> --
Jo, dik, sndconfig sice SB najde ale ohlasi, ze neni zadna podpora SB live a
nazdar ...Mam orig instalaci linuxu RH6.1 a zinstaloval sem co slo :). A
jelikoz sem rychle nakouk na stranky creativu a nic sem nenasel tak prosim o
adresu kde najdu ALSA, nejak me nema rad servetr, vzdycky kdyz se napotreti
z wokemn pripojim tak me po chvili vykopne :( - ne vzdycky, ale skoro, takze
nemam moc casu na hledani, furt s e pripojovat  .... At zije telekom ...:(((

[eT]