Kde lze najit doc k glibc 2.0 na systemu s glibc2.1

Daniel Fiser daniel.fiser na seznam.cz
Středa Leden 12 23:53:32 CET 2000

Zdravim,

v poslednich asi dvou tydnech se v listu objevilo nekolik zprav o
problemech s behem nekterych aplikaci prelozenych pro glibc2.0 a
spoustenych na systemu s glibc2.1 (konkretne jde o php modul pro
InterBase 4.0G, Oracle 8 aj.). Objevily se navody k instalaci
compat-glibc (RedHat) a spousteni programu s pomoci LD_LIBRARY_PATH
apod.

Hledal jsem dokumentaci, ale nikde jsem o LD_* nic nenasel (man,
HOWTOs, LDP, cz.comp.linux, Lettyho FAQs, nahlidl jsem i do
Skolicek...). Nevite nekdo o nejakem zdroji informaci, ktery popisuje
vsechny moznosti, jak pouzivat glibc2.0 na systemu s glibc2.1? Vsiml
jsem si, ze nekteri z Vas s tim maji dost zkusenosti - nechcete se
podelit s nami ostatnimi, treba formou FAQ nebo clanku v Linuxovyxh
novinach (pokud vyjdou brzy)?

Diky za kazdou konstruktivni odpoved,
Dan
Daniel Fiser